Trygghet när du reser

När du reser är din trygghet avgörande för din semesterupplevelse. Därför har vi, förutom den stora kraftansamling som vi lägger på varje resa med Hideaways, också försäkrat oss själva och speciellt dig om något oväntat skulle uppstå.

Trygghet före, under och efter resan

Före avresa

Hemsidan Hideaways.se är hjärtat av vår verksamhet, men även om vi har gjort allt för att du skall kunna hitta så mycket information där som möjligt och känna dig trygg när du bokar på nätet, är det viktigt att du alltid känner att det finns människor bakom skärmen. Du kan kontakta oss via e-post, chatt, telefon eller personligen på vårt kontor. På Hideaways har vi den inställningen att vi måste vara tillgängliga när du behöver det, vilket innebär att vi oftast svarar i telefonen och chatten utanför normal kontorstid och på helger.

Kontaktinformation till Hideaways

Hideaways.se har ställt resegaranti till Kammarkollegiet i enlighet med paketreselagen. Reseföretag som marknadsför och säljer paketresor, t ex flyg och hotell tillsammans, är förpliktigade att ställa en säkerhet överstigande samtliga kunders inbetalningar. Denna skyldighet har ej företag som endast säljer en flygbiljett eller ett hotellboende. Detta innebär att t ex flygbolagen, eller företag som endast tillhandahåller hotell inte ställer någon säkerhet när du bokar hos dem.

Under resan

Även om du reser på egen hand, så har du alltid har möjlighet att komma i kontakt med oss eller våra samarbetspartners dygnet runt. Ytterligare information kommer att beskrivas i dokumentationen som du får med dina resehandlingar.

Efter resan

På Hideaways följer vi dig hela vägen, eftersom vi vet vad god service innebär. Därför kommer vi också kontakta dig efter du har återvänt hem, för att höra din åsikt och dina omdömen om din semester. Detta betyder mycket för oss.